Veelgestelde vragen

1111

Er zijn enkele eenvoudige manieren om te controleren of u buiten uw netwerk belt:

  • Sommige telefoons geven dit aan met een pictogram. Zie de gebruiksaanwijzing van uw toestel voor verdere details.
  • Uw telefoon geeft een andere netwerknaam weer als u succesvol hebt ingelogd op een partnernetwerk.
  • Sommige telefoons geven de naam van het partnernetwerk weer boven of onder L-Mobi Mobile.
  • Ons partnernetwerk kan u een welkomstbericht sturen.

Als u uw toestel onlangs hebt gekocht, is dit een ‘dual band-toestel’ en werkt met onze meeste internationale partners. Als u naar Noord-Amerika, Canada of het Caraïbisch gebied reist, hebt u een tri-bandtoestel nodig. Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van uw toestel voor informatie over met welke GSM-netwerken uw toestel compatibel is.

Ja, met uw L-Mobi Mobile SIM-kaart kunt u bellen, gebeld worden en tekstberichten verzenden en ontvangen in Europa en de rest van de wereld.

Neem als u problemen ervaart bij het herladen contact op met ons klantenserviceteam dat u verder kan helpen met uw vraag. Mocht u problemen ervaren met het herladen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Hier helpen onze collega’s u graag verder.

Als langer dan 4 maanden niet belt of sms-t wordt uw account bevroren. Om te zorgen dat uw L-Mobi Mobile SIM-kaart actief blijft, moet u minstens eenmaal per 4 maanden bellen of een tekstbericht versturen. U kunt ook uw beltegoed aanvullen. Als u vóór het eind van de periode van 4 maanden niet belt, een sms verstuurt of uw tegoed aanvult, wordt uw account gesloten en verliest u eventueel beltegoed op uw account.

Ja.We hebben het eenvoudig voor u gemaakt om uw mobiele nummer mee te nemen. Vul gewoon het formulier in,in uw SIM-kaartpakket, of druk hier een exemplaar van uit en stuur het naar ons terug: